Belgische agro-voedingsproducten verleiden Chinese consumenten  

Belgische agro-voedingsproducten verleiden Chinese consumenten

Belgische agro-voedingsproducten verleiden Chinese consumenten Economische missie naar China De economische missie naar China opende heel wat deuren voor Belgische landbouw- en voedingsproducten. Tijdens de grootste Belgische handelsmissie tot nu toe - onder leiding van HKH Prinses Astrid - slaagde de sector er dagelijks in om onze producten op de kaart te zetten bij de groeiende Chinese middenklasse. Dat zeggen de aanwezige partners uit de Belgische agrovoedingssector (vertegenwoordigd door landbouw- en voedingsorganisaties Belgapom, Boerenbond, FEBEV, Fevia, VBT en UNIZO) in een gemeenschappelijk persbericht. De Belgische economische missie naar China (17- 22 november) moest leiden tot een boost van de export van onder meer fruit, diepvriesaardappelproducten, bier, chocolade en koekjes. De agrovoedingssector greep de handelsmissie aan om onze topproducten bij de Chinese consument te promoten. Concreet waren er events over de Belgische aardappelsector, waarbij ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.