- 25 november 2019
Belgische agro-voedingsproducten verleiden Chinese consumenten
Belgische agro-voedingsproducten verleiden Chinese consumenten Economische missie naar China De economische missie naar China opende heel wat deuren voor Belgische landbouw- en voedingsproducten. Tijdens de grootste Belgische handelsmissie tot nu toe - onder leiding van HKH Prinses Astrid - slaagde de sector er dagelijks in om onze producten op de kaart te zetten bij de groeiende Chinese middenklasse. Dat zeggen de aanwezige partners uit de Belgische agrovoedingssector (vertegenwoordigd door landbouw- en voedingsorganisaties Belgapom, Boerenbond, FEBEV, Fevia, VBT en UNIZO) in een gemeenschappelijk persbericht. De Belgische economische missie naar China (17- 22 november) moest leiden tot een boost van de export van onder meer fruit, diepvriesaardappelproducten, bier, chocolade en koekjes. De agrovoedingssector greep de handelsmissie aan om onze topproducten bij de Chinese consument te promoten. Concreet waren er events over de Belgische aardappelsector, waarbij ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.