INNOVATIEPROJECTEN SPELEN IN OP VERANDERENDE CONSUMENTENBEHOEFTEN

Flanders' FOOD en de Food Pilot volgen voedseltrends op de voet

De keuze voor variatie, evenwichtig en duurzaam neemt tegenwoordig een prominente plaats in in ons dieet. Omwille van bewustzijn of specifieke noden gaan consumenten op zoek naar aangepaste voeding. Voor agrovoedingsbedrijven betekent deze vraag een grote uitdaging, maar evenzeer een groot potentieel. Om het onderzoek en de ontwikkeling van nieuwe producten efficiënt aan te pakken, lopen er momenteel tal van collectieve projecten waarin bedrijven en kennisinstellingen samen kennis ontwikkelen en delen. Flanders' FOOD en ILVO lichten enkele actuele thema's toe.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.