CHAUDFONTAINE INVESTEERT 20 MILJOEN IN ASEPTISCHE LIJN EN SIROOPINSTALLATIE

Natuurlijkere dranken in verpakkingen van gerecycleerd plastic

In 2003 nam de Coca-Cola groep Chaudfontaine over. De groep investeerde er in ruim 15 jaar tijd voor meer dan 147 miljoen euro. De laatste investering was er een van 20 miljoen euro: de nieuwe aseptische lijn en de siroopinstallatie. Die stellen de onderneming in staat om beter in te spelen op de behoeften van de consumenten, die almaar meer op zoek zijn naar natuurlijkere dranken. Bovendien bestaan alle plastic flessen van Chaudfontaine sinds kort uit 100% gerecycleerd plastic.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.