Online magazines

24 september 2020 Vakinformatie voor de voedingsverwerkende industrie

Online versie bekijken
FEBEV WIL BURGERS BETER INFORMEREN
De shift naar meer plantaardige voeding en de zoektocht naar alternatieven voor rund- en varkensvlees zet zich in sneltempo voort. Toch heeft de vleessector wel degelijk een toekomst, meent Michael Gore. "De consumenten dienen beter voorgelicht te worden over de producten die we produceren, en bovenal over de wijze waarop we het allemaal verwezenlijken", stelt de gedelegeerd bestuurder van Febev.

Wouter Verheecke
Bladmanager
Uit de nieuwe cijfers van FAO bleek afgelopen zomer dat de wereldwijde productie van vlees voor het tweede jaar op rij licht daalt. Michael Gore, gedelegeerd bestuurder van Febev, ziet vooral heil in een betere voorlichting om het tij te doen keren.
Na de eerste in België geproduceerde natuurlijke cola, is er nu ook een zero formule. Ritchie cola zero sugar is nagenoeg 100% natuurlijk en dat is uniek in Europa.
Dat een deur niet zomaar een deur is, kom je snel te weten als je met Ronnie Schiltmans praat, eigenaar en bezieler van Prodoor Benelux. “Eigenlijk gaat het bij ons niet in de eerste plaats over de verkoop van deuren en poorten. Wij adviseren en engineeren duurzaam functionerende doorgangen voor de voedingsindustrie.”
Ford breidt zijn snel groeiende Active-gamma verder uit met de nieuwe Tourneo Connect Active monovolume en Transit Connect Active bestelwagen, die vanaf het einde van dit jaar besteld kunnen worden.
Vanwege de COVID-19 pandemie heeft iedereen te maken gehad met veranderende omstandigheden en misschien zelfs wel met een veranderende productvraag vanuit de markt. Ook in deze onzekere tijden staat echter één ding vast: voedselveiligheid moet altijd de topprioriteit krijgen.
Nu het beleid een maximaal aantal auto’s aan de stekker of de waterstofpomp (H2) wil – en de auto-industrie daar gretig op inspeelt – heeft auto-elektrificatie de toekomst mee.
Editie 2020 van ABISS wordt groter en biedt plaats aan om en bij de 62 exposanten. Het organisatieteam kiest in deze disruptieve tijden vooral voor een select aanbod partners, verdeeld over 3 thema’s : Industry of Things, Intelligence of Things en Security of Things.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.