- 12 december 2017
Nieuwe logo’s voor Fevia en food.be
Nieuwe logo’s voor Fevia en food.be Hashtag en animatievideo voor nieuwe merkidentiteit Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, lanceert nieuwe logo’s voor zowel Fevia zelf als voor het promotiemerk ‘Food.be - Small country. Great food’. De nieuwe merkidentiteit werd onthuld tijdens een druk bijgewoonde Jaarvergadering in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel. De federatie sluit hiermee het feestjaar voor haar tachtigste verjaardag af. “Het gestileerde mondje in ons nieuwe logo toont dat Fevia de stem van de Belgische voedingsindustrie laat horen. We gaan daarvoor al 80 jaar in dialoog met onze stakeholders. Tegelijk verwijst het ook naar de kwalitatieve Belgische voeding en dranken die wij met trots vertegenwoordigen”, zegt Jean Eylenbosch, voorzitter van Fevia. Ook het merk food.be, waarmee de sector sinds 2013 de kwaliteit, diversiteit en innovatie van Belgische voeding en dranken promoot, krijgt een vernieuwd logo. “Met een gemeenschappelijk ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.