Nieuwe logo’s voor Fevia en food.be  

Nieuwe logo’s voor Fevia en food.be

Nieuwe logo’s voor Fevia en food.be Hashtag en animatievideo voor nieuwe merkidentiteit Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, lanceert nieuwe logo’s voor zowel Fevia zelf als voor het promotiemerk ‘Food.be - Small country. Great food’. De nieuwe merkidentiteit werd onthuld tijdens een druk bijgewoonde Jaarvergadering in het Paleis voor Schone Kunsten in Brussel. De federatie sluit hiermee het feestjaar voor haar tachtigste verjaardag af. “Het gestileerde mondje in ons nieuwe logo toont dat Fevia de stem van de Belgische voedingsindustrie laat horen. We gaan daarvoor al 80 jaar in dialoog met onze stakeholders. Tegelijk verwijst het ook naar de kwalitatieve Belgische voeding en dranken die wij met trots vertegenwoordigen”, zegt Jean Eylenbosch, voorzitter van Fevia. Ook het merk food.be, waarmee de sector sinds 2013 de kwaliteit, diversiteit en innovatie van Belgische voeding en dranken promoot, krijgt een vernieuwd logo. “Met een gemeenschappelijk ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.