MEER MOGELIJKHEDEN OM PRODUCT TE DOEN OPVALLEN

Plan van aanpak bij sleeveverpakkingen

U wilt uw product in een nieuw jasje steken? U wilt het wat beter doen opvallen in het winkelrek; virtueel of reëel? Maar u wilt ook een duurzaam imago uitstralen? Dan moet u sleeveverpakkingen overwegen. Door folie als een tweede huid rondom uw primaire verpakking aan te brengen, geeft u uzelf 360° aan mogelijkheden voor marketing en informatie. Veel meer dus dan wat een klassiek etiket te bieden heeft. We loodsen u langs de belangrijkste aspecten van de technologie.

Dit is een plus artikel. Abonneer om dit artikel verder te lezen.

Dit is een plus artikel

Abonneer om dit artikel te lezen

Alternate Text

FOODPROCESS ONLINE + PRINT ABONNEMENT

Word nu abonnee!

Krijg toegang tot onze online plusartikels en ontvang alle print magazines per post.

Aangeboden door PMG REDACTIE
2,00 / Maand

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.