- 13 november 2019
- Door Françoise Soetens
- | 6 min. leestijd
CHAUDFONTAINE INVESTEERT 20 MILJOEN IN ASEPTISCHE LIJN EN SIROOPINSTALLATIE
Natuurlijkere dranken in verpakkingen van gerecycleerd plastic
In 2003 nam de Coca-Cola groep Chaudfontaine over. De groep investeerde er in ruim 15 jaar tijd voor meer dan 147 miljoen euro. De laatste investering was er een van 20 miljoen euro: de nieuwe aseptische lijn en de siroopinstallatie. Die stellen de onderneming in staat om beter in te spelen op de behoeften van de consumenten, die almaar meer op zoek zijn naar natuurlijkere dranken. Bovendien bestaan alle plastic flessen van Chaudfontaine sinds kort uit 100% gerecycleerd plastic.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen

FOODPROCESS ONLINE + PRINT ABONNEMENT
Word nu abonnee!
Krijg toegang tot onze online plusartikels en ontvang alle print magazines per post.
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer