CHAUDFONTAINE INVESTEERT 20 MILJOEN IN ASEPTISCHE LIJN EN SIROOPINSTALLATIE

Natuurlijkere dranken in verpakkingen van gerecycleerd plastic

In 2003 nam de Coca-Cola groep Chaudfontaine over. De groep investeerde er in ruim 15 jaar tijd voor meer dan 147 miljoen euro. De laatste investering was er een van 20 miljoen euro: de nieuwe aseptische lijn en de siroopinstallatie. Die stellen de onderneming in staat om beter in te spelen op de behoeften van de consumenten, die almaar meer op zoek zijn naar natuurlijkere dranken. Bovendien bestaan alle plastic flessen van Chaudfontaine sinds kort uit 100% gerecycleerd plastic.

Dit is een plus artikel. Abonneer om dit artikel verder te lezen.

Dit is een plus artikel

Abonneer om dit artikel te lezen

Alternate Text

FOODPROCESS ONLINE + PRINT ABONNEMENT

Word nu abonnee!

Krijg toegang tot onze online plusartikels en ontvang alle print magazines per post.

Aangeboden door PMG REDACTIE
2,00 / Maand

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.