- 07 juli 2020
- | Bron: PMG COMMUNICATION SOLUTIONS
BEST DEALS
BEREIK 467.000 KMO's MET NUL euro meDIAKOST
U hebt een promo en wil deze zo ruim mogelijk communiceren naar een afgelijnde doelgroep?
Lanceer dan nu uw promo onder de rubriek 'BEST DEALS' in één of meerdere van onze online magazines gelezen door 467.000 beslissingsnemers. Kandidaat-kopers gaan rechtstreeks naar uw online bestelplatform of contactformulier. Ontdek snel hoe u uw promo's met 0 euro mediakosten kan aanbieden.
WAT MAAKT EEN PROMO EEN BEST DEAL
Het succes van een promo zit in de prijs, de beschikbaarheid en de duur van het aanbod.
Om online succes te boeken, geldt er slechts één doorslaggevend criterium: de prijs. Promo's zijn pas best deals als de producten nergens anders goedkoper kunnen worden gevonden. Prijzen worden snel en gemakkelijk online vergeleken. Hou uw prijs daarom onder de online tarieven of stel een pakket samen die een prijsvergelijking bemoeilijkt of niet mogelijk maakt. Enkel dan heeft uw promo kans op slagen.
Beperk uw promo ook in tijd en voorraad.
Een kortlopende promo vraagt om snel handelen en bespoedigt de aankoopbeslissing. Dit effect wordt ook nog eens versterkt door een beperkte voorraad. Beide factoren zorgen voor een extra stimulans en zetten effectief aan tot sneller bestellen.
WELKE PRODUCTEN KOMEN IN AANMERKING
Alle producten komen in aanmerking. Als aanbieder kiest u zelf welke producten u wenst te promoten. Dit kan gaan om eigen producten, unieke pakketten, maar ook niet-verkochte artikelen, oude stocks en restpartijen.
Iedere promo wordt gratis geplaatst op voorwaarde dat PMG als uitgever een commissie 'kan' krijgen die de opgenomen mediawaarde benadert.
Dus de beschikbare voorraad x commissie = mediawaarde.
Hoe werkt het?
BEKIJK BEST DEAL IN ONLINE MAGAZINE
Een BEST DEAL lanceren via onze online magazines gaat eenvoudig en snel.
DE AANBIEDER:
- Selecteert de producten of het pakket die PMG als BEST DEAL zal voorstellen.
- Garandeert PMG een voldoende ruime voorraad en redelijke leveringstermijn.
- Bepaalt de doelgroepen waaraan de producten kunnen worden verkocht.
- Verzorgt het aannemen van de bestelling, de levering en het innen van betaling van de producten.
- Betaalt de afgesproken commissie op de uiteindelijk verkochte producten
PMG
- Maakt van uw product een BEST DEAL met foto, (video), tekst met een rechtstreekse url naar uw website.
- Publiceert en verspreidt uw BEST DEAL via één of meerdere online magazines naar keuze.
GOUDEN VUISTREGEL:
Check altijd eerst online of het product elders goedkoper wordt aangeboden of stel een pakket samen die een prijsvergelijking bemoeilijkt of onmogelijk maakt.
VOORDELEN
- Nul euro mediakosten.
U betaalt enkel een commissie op de verkochte producten. - Bereik een veel ruimere doelgroep voor de promo van uw product
dan enkel uw eigen klanten- en prospectiebestand. - Stel uw doelgroep zelf samen door de selectie van één of meerdere online magazines naar keuze
en de daaraan gekoppelde, sterk afgelijnde doelgroepen. - Kom rechtstreeks in contact met geïnteresseerden via de link naar uw online webplatform.
Zelfs al heeft u geen online bestelplatform, breng ze dan meteen naar de juiste pagina op uw website waar ze via een formulier of andere contactgegevens op uw aanbod kunnen ingaan. - Converteer deze leads in geen tijd naar klanten dankzij een sterk en uniek aanbod
en leg meteen de basis voor een samenwerking op lange termijn.
Wenst u meer informatie, aarzel niet om ons te contacteren
Gregory Smet, Verkoopdirecteur
op het nummer +32 (0)50/24.04.04
of via mail naar grs@pmg.be