Innovatieprojecten spelen in op veranderende consumentenbehoeften

Innovatieprojecten spelen in op veranderende consumentenbehoeften  

Voor agrovoedingsbedrijven betekenen de veranderende consumentenbehoeften een grote uitdaging, maar evenzeer een groot potentieel. Om het onderzoek en de ontwikkeling van nieuwe producten efficiƫnt aan te pakken, lopen er momenteel tal van collectieve projecten waarin bedrijven en kennisinstellingen samen kennis ontwikkelen en delen. Flanders' FOOD en ILVO lichten enkele actuele thema's toe.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij FoodProcess 

FoodProcess maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.